Краш-тест Honda Life
Модельный год: 2005 Год проведения теста: 2005 В продаже: с 10.2004 Организация, проводившая тест: NASVA (Япония)
|
Honda Life F
Вес: 860 кг
Комплектация: |
||||||||||||||||||||||||||||
ЛОБОВОЙ УДАР
ЛОБОВОЙ УДАР СО СМЕЩЕНИЕМ
БОКОВОЙ УДАР
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Модельный год: 2004 Год проведения теста: 2004 В продаже: с 09.2003 Организация, проводившая тест: NASVA (Япония)
|
Honda Life F
Вес: 860 кг
Комплектация: |
||||||||||||||||||||||||||||
ЛОБОВОЙ УДАР
ЛОБОВОЙ УДАР СО СМЕЩЕНИЕМ
БОКОВОЙ УДАР
|
|||||||||||||||||||||||||||||
ПЕШЕХОДНЫЙ ТЕСТ
Figures in the chart of each vehicle model shows the score (HIC is converted to a score) in each area.
The highest score is 4.0, the closer to this number, the smaller the HIC. The color indication is shown on the right. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Модельный год: 2001 Год проведения теста: 2001 В продаже: с 12.2000 Организация, проводившая тест: NASVA (Япония)
|
Honda Life G Menuet
Вес: 810 кг
Комплектация: |
||||||||||||||||||||||||||||
ЛОБОВОЙ УДАР
ЛОБОВОЙ УДАР СО СМЕЩЕНИЕМ
БОКОВОЙ УДАР
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Модельный год: 1999 Год проведения теста: 1999 В продаже: 10.1998 Организация, проводившая тест: NASVA (Япония)
|
Honda Life G
Вес: 821 кг
ABS: Да |
||||||||||||||||||||||||||||
|
The body front was slightly crushed, and the collision energy was mostly absorbed within the engine room. Inside the compartment, the foot floor was quite severely deformed for both the driver's seat and front passenger's seat. At collision, the dummies were firmly restrained, and their position after the collision was not changed. |